2023年7月14日星期五

一日

 今日我們都在kitchen嘅圖書館,用呢個Airbnb嘅租住地址,開咗圖書證,那位女士只係望咗一望就OK,於是我哋就開咗圖書證一張圖書證可以借30本書,三個禮拜續借一次,最多可以續借四次添啊。此外女女仲玩咗一個小小嘅挑戰遊戲,喺圖書館度搵齊一啲卡通人物嘅名同埋編號就可以一張小貼紙,雖然係一個簡單嘅遊戲,等你有陣時都係一個小嘅挑戰。我哋就喺圖書館消磨左大概兩個小時。

因為B&B嘅地址可以開圖書證,於是乎我就決定同佢哋去申請GP,都係用同一個地址證明send咗去,唔知成唔成功呢。前幾日都嚟嘅時候嗰位女士話係我哋係申請一個臨時嘅GB,但係今日嗰個就話我哋可以申請一個正規嘅,於是乎我哋就申請咗啦希望盡早搞掂呢個GP如果有咩病都可以約去睇呀嘛。

租樓方面冇乜進展啊,本來以為可能機會都大嘅,但係下晝去嘅時候遇到另一位女士,聽到個口氣,應該有幾個家庭都等緊業主嘅回覆。

而家到傍晚,佢哋收工都未收到任何通知,睇嚟都係唔得㗎啦。真係好頭痛,或者可能真係需要我哋三個租一間兩房先,爸爸到嚟嘅時候再租一間一房啦。

沒有留言 :

發佈留言