2022年2月25日星期五

第九天

 


傳說中的手帶終於送來了。

我應該係昨天中午嘅時候,上網申報嘅。

不過佢第一次送來嘅時候個地址係怡景,應該係亞女於醫管局資料上的,所以我都唔係太清楚究竟佢係同我哋昨天申報嘅資料俾手帶呀,還是阿女上週確診之後,根據醫管局嘅資料所以比手帶。

還以為一定要帶在手會上,哪知送來的人只是個快遞, 在大廈大堂匆匆把物品推向我手中之後就馬上離開了。


一個黑色膠袋袋着四包手帶檢測包,使我聯想到舊陣時喺旺角信和商場裏賣的成人影片碟。

從網上嘅資料得知,我手頭上嘅物資應該係屬於一個確診者和三個同住嘅,所以檢測包有少少唔同,只有確診者附帶有口罩,其他密切接觸姐就冇口罩嘅,檢測包裏邊亦有政府認可嘅快速測試濟。有趣嘅係,個同屋有五個人只有四個手帶?

五個人只有四個手帶,係因為昨天我根據短訊嘅地址申報屋企確診嘅人數,那時候那個表格亦都只有四個同住人嘅限額,於是乎另一個我就寫咗係密切接觸姐嘅區別,有關方面究竟會用多久時間才會聯絡那位密切接觸姐,我哋一路再睇下去。


沒有留言 :

發佈留言