2014年9月17日星期三

中秋月餅 ﹣ 冰皮篇

近中秋,很忙。因為近小力生日會同九月BB的生日會,仲有媽媽我今年學人整月餅。
先送上最易的冰皮。




月餅模係在陶寶買的,仲自定了自己同小力的名。

有圓形同方形。圓形比較易上手。同樣的份量,圓形睇落去會大D。

市面的月餅模多數係 50g, 63g, 75g 同100g, 我的係 63g。

皮同餡我分別係分別係 皮25g , 餡38g.








整之前在網上爬了不少文,YOUTUBE, FACEBOOK都有。

我是買預伴冰皮粉和餡料,所以很簡單。

做左幾轉,第三次開始過程更非常之工廠女工。





心得之一

係我張餅皮放在保鮮紙中間,再用個膠盒壓平個粉團而唔係用面粉干錄佢,我覺得快靚正。






先量好皮,餡同夾心(如果有)的重量,再一個包一包。

唔記得整左幾多,但味道就有綠豆芒果,綠荼紅豆,炭燒蕃蕃,栗子。

綠荼紅豆同栗子最受歡迎,我覺得炭燒蕃蕃味道有驚喜。




包好晒所有先一齊印模。

可以好快攪定。






都唔記得整左幾多個。但都好受小力喜愛。




問姐借了hello kitty 模,整比同事。^^





沒有留言 :

發佈留言