2013年11月6日星期三

第二次爬行比賽@Oxford Path


第二次爬行比賽,賽道長D,所以同樣起步遲左都追得番.
小力好野。獎你一個蘋果。







小力好厲害,由尾追上黎。五條賽道小力在中間,五個BB四個爬一個行。經過上一次,媽媽決定自已拍片,爸爸引小力。


出門口前小力剛醒,本來中午食粥,但沒時間(唔想又坐的士),食奶先啦。

去到半島中心時間剛剛好。

大人細路都要除鞋先入場,好大呀,可以租場攪生日會,又見到BB GYM。我同小力都未去過 lee D地方( 大鄉里)。

好多人,已有 3/40 人在中間聽故仔,我亦放低BB 比佢習慣下環境。
小力四圍行好興奮。見到隻Cheeky仲同佢影相。


同場當然不少 OXFORD PATH 的BOOTH。佢地有隻會唱歌又會擺動的cheeky,比家中的 Cheeky 大,同埋個咀唱歌時會郁下郁下,小力於是捉住佢個咀玩,比姐姐笑。小力覺得好得意,流晒口水。

我見小力開始眼瞓,打算蘋果以外用埋奶咀引佢,又想徐左條口水巾,所以開始時手忙腳亂,好在都拍到小力的英姿,不負眾望。

完左本來都想,再玩下先,原來再入D有波波池,但小力扭計要食蘋果,而場地又唔食得野,我地只好火速離開。


有點失望是小組第一沒什麼獎狀或禮物跟其他不同,亦沒有決賽之類,大會就計時而已。兩三個星期後會在於FB 公布或聯絡最快的三位。

我地就獎小力一個蘋果。^_^ good job, my alexb .








沒有留言 :

發佈留言