2012年10月5日星期五

生B后,不同了

成日叫我唔好買3比BB,自己就買,佢有好多3啦,冼唔洗我續件羅晒出泥!!!

我唔想佢每曰都過泥,比番D私人空間我!

我發覺自己似個奶媽多D,阿B食奶粉的時候我更是奶媽都不如。每次都問阿B幾時要食奶。我喂奶的時候又走入黎眼望望,個胸唔係我身體的私隱,只係佢個孫的食物。

自己的老公唔見左,只係人地個仔。咁大個人,底褲,早餐都要阿媽張羅。幾時會關心自己的老婆同個仔?  

我唔知自己可以忍到幾耐,你似乎從來沒認真去同我想過。生左個仔,老公同私人空間同間屋都再唔係自己的。

2 則留言 :

  1. Relax~~得閒同你老公傾下,可能會好d

    回覆刪除
  2. 剛生完 BB 好多野會特別睇唔過眼, 別想太多 ~
    加油 ~ 媽媽開心 BB 先開心 ~

    回覆刪除